Martin - tři dny ve tmě

22.03.2016 14:01

Ahoj Petře, můj zážitek z tří denního pobytu ve tmě byl pro mně skutečně neobyčejný. Zpětně mám pocit, jako kdybych vystoupil z rychlíku každodenního života. Ve tmě se najednou vymazal pojem o času a jeden ze smyslů - zrak. Protože jsem vlastně nestihl nic moc očekávat, tak jsem měl jen samé neočekávané příjemné zážitky. Ten čas strávený uvnitř jsem využil k zdokonalení meditace, což se určitě povedlo a k tomu se stalo mnoho dalších zajímavých věcí. Začali se mi zdát sny, krásně jsem se tam uklidnil a zrelaxoval. Cítil jsem se tam nakonec jako doma, zažíval jsem návaly radosti, štěstí, vděčnosti, soucitu a pochopení. Mnohem víc si vážím obyčejných věcí, které mi dělají teď radost. Změnil se můj pohled na svět, na mně samého a na moje okolí, k lepšímu. Velmi si vážím komfortu, který tam byl, děkuji Petře za všechno cos pro mně udělal, postrčilo mně to zase o krok dál na mé cestě životem. Byl to úpřimný a intimní zážitek, když jsem odcházel tak mi bylo z toho všecho do breku. Děkuji.