Michal - fotony útočí

15.04.2016 10:06
Někdy před dvěma roky jsem se poprvé dozvěděl o "terapii tmou", popravdě mě to nijak nenadchnulo, ba naopak, spíš jsem si říkal co je to za šílence kteří se nechají na týden zavřít do sklepa, co z toho? No a teď po dvou letech nade mnou zvědavost zvítězila, mám za sebou týdení pobyt ve tmě a snažím se vše nějak ucelit a shrnout do pár vět. Pro začátek bych chtěl trochu zpochybnit název "terapie tmou". Slovo "terapie" je víc na místě než slovo " tmou" protože úplnou tmu si představuju opravdu jinak.. Člověk by si řekl že ve tmě uvidí tmu ale co je to tma? Tahle "tma" která mě celý týden nepřetržitě zahalovala do svého tajemného šálu se postarala o dosti nezapomenutelný nejen vizuální zážitek. Nechce se mi zde popisovat co přímo konkrétně jsem zažil, myslím si totiž že pro každého si "tma" připraví něco jiného, něco jedinečného, něco přímo na míru šitého. Pro mě samotného to byla velmi účiná inventůra kdy jsem po týdnu měl v hlavě opravdu (v dobrém slova smyslu) velice důkladně vymeteno."Tma" je pro mě velice přínosným zážitkem a mocnou zkušeností do života a rád si tím vším v budoucnu opět projdu znovu. 
Michal
 
PS: na svých webovkách píšeš Petře o jednom svém současném snu a to že doufáš v to že lidé kteří u Tebe absolvují "Tmu" naleznou inspiraci, odpočinek a poznání,,,,,,,,, z mé strany je to přesně to co jsem u Tebe nalezl..
 
PSS: stále nekouřím :-)
 
 
..........v příloze zasílám jeden výtvor z maringotky......